آیا درمان بهتر برای نفریت از پردنیزولون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمان بهتر برای نفریت از پردنیزولون

آیا مختلف / درمانهای بهتر برای نفریت از پردنیزون وجود دارد؟ نفریت اشاره به تورم یک یا هر دو کلیه ها. این را می توان با عفونت یا اختلالات خود ایمنی ایجاد می شود. این بیماری می تواند بسیار جدی است، و نیاز به به موقع درمان می شود. آنتی بیوتیک و یا استروئیدی مانند پردنیزولون خواهد شد در اغلب موارد تحویل داده است.
آیا پردنیزولون خوبی برای درمان نفریت؟
در واقع، با استفاده از آنتی بیوتیک های کافی و موثر روش مهم برای به تاخیر انداختن پیشرفت نفریت در مراحل اولیه بود. اما بسیاری از مردم خواهد شد عود این بیماری یک بار دیگر رو به رو و دوباره چرا که آنها ترجیح می دهند به متوقف کردن یا کاهش دوز داروهای بعد از بیماری خود را به خوبی می رود. چه چیزی بدتر از این نوع طب عوارض جانبی بسیاری، به طوری که آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های که ممکن است به علائم دیگر منجر به ارمغان بیاورد.
آیا درمانهای بهتر برای نفریت از پردنیزون وجود دارد؟
انواع بسیاری از درمان بر اساس طب سنتی چینی می تواند جایگزین خوبی از Predisone، با کمک از بیمار است که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی وجود دارد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین نوآوری از طب سنتی چینی است که برای ترویج گردش خون و برطرف سموم در خون مفید است. علاوه بر این، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفریت و بیماری های دیگر کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر بر روی واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: